Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Γιαλαντζί ( ελα μόγια - εγια λέσα)



Δεν τους πετύχαινα ποτέ..
Ενώ ήξερα τα υλικά ποτέ δεν έδινα σημασία στα μέτρα.. (τον καιρό που μάθαινα ..παλιά πολύ παλιά..)
Αντίθετα κάτι άλλοι γιαλαντζί (δες ) πάντα με πετύχαιναν
ήξεραν τα υλικά μου και «τρύπωναν» στα μέτρα μου..για κάποιο λόγο βέβαια.
Κι ενώ κάτι δεν μου φαινόταν σωστό απ την αρχή συνέχιζα απτόητη με την υπεροψία της «έμπειρης» και το αποτέλεσμα φαινόταν αργά.. όταν το πιάτο ήταν στο τραπέζι..
Είχα βέβαια την ευαισθησία όσο εγωίστρια κι αν ήμουν να μην αφήσω κανέναν να φάει και τους πέταγα στα σκουπίδια ..( ήταν και τόσο λιπαροί που ούτε στο κομπόστ δεν μπορούσα να τους πετάξω, θα μου χάλαγαν το λίπασμα )
Πέρασε καιρός για να καταλάβω, με την βοήθεια της Ρηνιώς πως όπου ακούς πολλά κεράσια (στην περίπτωσή μας κεράσια = ρύζι ) κράτα και μικρό καλάθι..
Την Ρηνιώ ίσως την γνωρίζετε.. αν όχι δεν πειράζει.. εύχομαι να μην την γνωρίσετε ποτέ ..επαγγελματικά εννοώ..
Κατά τα’ άλλα είναι το γλυκύτατο Ρηνιώ μου το οποίο με συμβούλεψε ότι στους γιαλαντζί βάζουμε όσο μπορούμε πιο πολύ πρασινάδα για να γίνουν νόστιμοι και αφράτοι!

Μαρούλι

Κρεμμύδι ξερό και φρέσκο
Μαϊντανό
Μάραθο (αν δεν υπάρχει δεν το κάνω αυτό το φαγητό)

Και το μυστήριο λύθηκε ως διά μαγείας.. Από παιδί είχα μια ψιλοαπέχθεια για κάθε τι πράσινο.. Με το μόνο πράσινο που είχα καλές σχέσεις ήταν ένας πράσινος δράκος που όμως κανένας δεν εκτιμούσε..

Αμ μικρό μου «γιαλαντζί» χωρίς πράσινο γίνεται???

Αμ μωρό μου αγάπη δίχως πράσινους δράκους γίνεται???
Σαν να λέμε και γιαλαντζής ..και αποτυχημένος..

Υ.Γ Δεν πιστεύω τώρα να θέλετε να γράψω και την συνταγή.. σιγά τα ωά..
Πάντως εγώ σήμερα θα φτιάξω σούπα αυγολέμονο αρνάκι
Πρώτον γιατί έτσι μ αρέσει..
Και δεύτερον γιατί έτσι γουστάρω..
Μα βρέ αντίχριστη θα μου πείτε.. καθαρή Δευτέρα είναι σήμερα..
Εντάξει ρε μάγκες παραδοσγιακοί… έκανα κι εγώ το κουμάντο μου..
Ε! μα κάθε τόσο στο μαιευτήριο δεν λέει.. και δεν μπορώ και τα προφυλακτικά γμτ μου !!!
Γιατί ότι με έχετε ψιλογκαστρώσει το έχετε καταλάβει βρωμοπάσοκοι που χοροπηδατε σαν τους ντολμάδες από κατσαρόλα σε κατσαρόλα..
Καλή σαρακοστή είπαμε???

2 σχόλια:

Magia da Inês είπε...

Amiga,
Um lindo fim de semana!
Beijos.
♫ ♫. • º*
✿ Brasil
º ✿♥

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλή εβδομάδα και σε σένα Ines
Να είσαι καλά :))