Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Καλοκαίρι για τον χειμώνα


ΤΟΥΡΣΙΑ
Ντοματάκια Σαντορινιά  κόκκινα και πράσινα
Μελιτζανακι
Πιπεριές Φλωρίνης ψητές
Πιπεριές  μεγάλες πράσινες ψητές
Κάπαρη
Πικαλίλι
Πολτός  κόκκινης γλυκιάς πιπεριάς
Σάλτσα ντομάτας
Λιαστή ντομάτα    



Για πολλούς  η περίοδος των  διακοπών  του καλοκαιριού είναι ραχάτι
Για περισσότερους  επίδειξη  στα Ελληνικά «εξωτικά» νησιά ..
Για άλλους πάλι  είναι εργασία ..που όταν συνδυάζεται  με ασχολίες που αγαπάς  τότε γίνεται και χαρά..
Και τώρα που τέλειωσαν οι διακοπές  οι δικές σας – άρα και οι περίπου δικές μας αφού δουλειά μας είναι να σας κάνουμε να περνάτε άνετα    –
πολύ λίγα πράγματα έμειναν  να κάνω για τον χειμώνα

Τραχανά, μακαρόνια  ΕΔΩ      και περέκ  ΕΔΩ  

4 σχόλια:

Kitchen Stories είπε...

... τώρα ξέρω σε ποιο Σ/Μ θα πηγαίνω!

Τι έκανες βρε θηρίο; Α πα πα πα αγχώθηκα! :)

Z.

marimar είπε...

Και εδώ επαληθεύεται η ιστορία του Αίσωπου "Ο τζίτζικας κι ο μέρμΗγκας". Καλό χειμώνα!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ήταν οι πιο διασκεδαστικές στιγμές του καλοκαιριού μου..στιγμές ξεκούρασης απ την εργασία μου ,
και μιά δικαιολογία να αποφεύγω ανεπιθύμητες προσκλήσεις για έξοδο..

Ένα άγχος όμως το δοκίμασα κι εγώ, όταν έψαχνα με μανία - αλλά άδικα - να βρω κρίτταμο !

:) :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ακριβώς ετσι Μαριμάρ
Μόνο που εγώ έχω και τα δυό χαρακτηριστικά και του μυρμηγκιού και του τζίτζικα.. Και ώς τζίτζικας μελαγχολώ όταν μου μιλάνε για τον ακατονόμαστο..τον χειμώνα εννοώ..

Και τις δικές μου ευχές για καλή και όμορφη συνέχεια των ημερών..
:) :)